2014年4月29日星期二

櫻之戀足膜體驗 ♥ 表現不過不失啦...*

除了早前收到櫻之戀的臉部產品之外, 聰明的你應該看到我還收到了另一款產品!



就係「櫻之戀牛乳嫩肌足膜」喇!!!
呢種 foot mask 已經唔係第一次用嚕! 我和娘親第一次用的時候已經對佢又愛又恨,
因為要經歷樣樣衰衰的時期, 先會變返白白滑滑, 中間個幾兩個星期唔可以著涼鞋出街其實都幾麻煩架XD


其實呢類型 foot mask 唔係一般滋潤型mask, 而係一種足部果酸換膚。
成份有:
牛奶蛋白:成分快速滲入, 能有效軟化, 嫩白滋潤乾燥粗糙肌膚,調理紋路,使用後明顯改善觸感, 膚質, 並保持柔嫩保濕。修護滋潤, 創造嫩白柔軟咪咪水嫩美足
牛奶胜肽:萃取自牛奶的生物活性多肽類,協同膠原蛋白作用,延緩肌膚老化的明顯痕跡。 乳酸鈉:乳酸鈉是很有效的保濕劑,通常也在化妝品用作皮膚調理劑。 乳酸:乳酸的結構對頭髮及皮膚都有很好的親和性。 膠原蛋白:具有保濕,滋潤,修護肌膚,增加組織彈性與皮膚柔细度功效。 小黃瓜:含豐富天然植物及維他命C,氨基酸及黏多醣體,有多種活性及抗氧化成分,具柔軟肌膚,消除充血,保濕,嫩白,潤膚等功效。


包裝盒內附有足膜一對、貼紙2張。
由於娘親說她有極大需求, 所以我把足膜轉讓給她試, 條件是要讓我拍照寫分享文XD


用法超簡單, 先清洗雙腳擦乾, 將足膜”分別套在雙腳上, 撕開腳背貼紙在互黏固定, 敷約50-60分鐘後用清水洗淨。
不過我覺得佢個cutting 有少少問題....如果按照佢既指示, 膠紙係貼得唔實架...所以就自己動動腦, 碰碰壁試一試吧!! 可惜當時忘記了, 要不然再套上襪子的話會更加好, mask 會更加緊貼皮膚架!!

 


敷完mask之後第3日腳底就開始甩皮....不過腳面就甩得比想像中少, 可能因為敷足膜的時候唔夠貼腳,
結果d成份無完完整整滲入皮膚, 影響到煥膚效果, 所以敷的時候最好套上襪子啦~~



甩皮甩左一星期左右, 雙腳明顯變白~~
腳底表層死皮褪走, 所以變得比較嫩~

不過腳底太頑強的腳繭和腳踭硬硬的死皮就未能去除, 似乎要多用幾次了!!!


總括而言我覺得櫻之戀牛乳嫩肌足膜的效果是ok的, 對比某些品牌的煥膚過程比較快, 但也比較溫和所以沒法去除較厚的死皮。
不過娘親說敷完腳之後腳部有點腫腫的感覺, 翌日已消腫, 未知是否敏感?
如果大家有興趣的話不妨去全線屈臣氏入手試試, 售價為$99.9。


沒有留言:

發佈留言

▌美妝 ▌秋意央然 ♥ Lancome 全新L’ABSOLU ROUGE瑰麗系列唇膏…*

 雖然話戴口罩的日子唔化妝都無人知, 不過食飯總會除口罩架嘛!  同埋我一向咀唇都好蒼白, 所以一直都會搽少少唇膏令自己睇落精神少少.... 雖然呢排都仲有d熱, 不過秋天準備到喇! 護膚品已經轉咗, 化妝品都開始要轉秋色系列~ Lancome 全新「小蠻腰」 L’ABSOLU ...